lørdag den 16. marts 2013

Invitationer ...

... til Barnedåben.

Allerede inden mindste manden kom til verden lå invitationerne til barnedåben færdige. Hold fast hvor har jeg været glad for det efterfølgende. Jeg har selvfølgelig selv været igang med pen og tusch :-)


Nedefor kan i se tøse udgaven fra Tøsebarnets Barnedåb.
Synes de er super søde. Overhovedet ikke svære at lave, men tidskrævende :-) Lidt hyggeligt at jeg både har en tøse & drenge udgave.

Nu står den på de sidste små ting der lige skal gøres klar og findes frem til dagen i morgen :-)

9 kommentarer:

  1. Hvor er de begge kære...

    Det er i hvert fald noget der er værd at gemme på ;0)

    SvarSlet
  2. Hold nu op hvor er de fine, og meget personlige. Håber i får en skøn dag i morgen.
    Kh. Lena

    SvarSlet
  3. Det er bare rigtig sjovt- da jeg gik på barsel, lavede jeg også kortene til barnedåb som noget af det første- og bordkortene.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Jeg venter netop min første guldklump (ja faktisk termin igår;-))
    Så det er skønt at se andres kreationer til barnedåb:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor spændende - håber guldklumpen snart beslutter sig for at komme ud :-)

      Slet
  5. Kære Tina

    Håber I har haft en dejlig dag. Min lille niece blev også døbt i dag, så her har den også stået i barnedåbens tegn:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har haft en super dejlig dag :-) Det var jo ikke så længe til det er din tur (altså hvis din kommende guldklump skal døbes)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...