tirsdag den 19. marts 2013

Barnedåben ...

... blev vel overstået i søndags. Det var en super hyggelig dag med familien samlet - og uden tvivl et stort højdepunkt for tøsebarnet (hendes første barnedåb - ud over hendes egen selvfølgelig).

I blev snydt for billeder i søndags da jeg simpelthen var for træt til at slutte kameraet til computeren :-) og i går stod den på mandens fødselsdag. Men idag holdes der fri og har da også fundet et par billeder til jer.

Mig & tøsebarnet inden afgang
(min kjole har jeg selv syet, men det får i lige i et andet indlæg) 

 Far & lillemanden

Det længe ventede øjeblik hvor han fik vand på hovedet.

Resten af dagen blev brugt i hyggelige omgivelser med super lækkert mad. Dog sparrer jeg jer lige for billederne af den tossede familie :-)


10 kommentarer:

  1. Hej,
    Hvor er det bare nogle skønne billeder fra den dejlige begivenhed..;o)
    Jeg landede tilfældigt på din blog, jeg har nu snuset lidt rundt... hvor er den bare skøn din blog, den kommer jeg nok til at hænge noget mere ud på..;o)
    Ha´ en dejlig dag..;o)

    Mvh. Tina

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder og lyder som en super dejlig dag:-)
    Vi skal selv holde barnedåb til juni-Glæder mig allerede:-)
    Nyd fridagen-Altid skønt med en dag uden planer ovenpå travle dage.
    Gode hilsner Jonna

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt mor/datter billede. Jeg glæder mig til at se din kjole, det ligner nemlig stoffet fra stof of stil med fjerene på, synes det er så flot. Mon du også selv har syet tøsebarnets kjole?
    Hvor dejligt at I havde en god dag.
    Kh. Lena

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med ham. kh Maria

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med din søn. Dejlige billeder af dig og din familie.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  6. Tillykke! Fine billeder!
    Er hel vild med dit hår!!!!

    SvarSlet
  7. Tillykke med barnedåben - Det ser ud til det var en god dag ;0)

    SvarSlet
  8. Ih den kirke ser velkendt ud.. og ved selv samme døbefond fik jeg også vand i håret, men det er efterhånden et par år siden ;)

    Tillykke med barnedåben <3

    SvarSlet
  9. Tillykke med dåben søde :) Det ser ud til, at I havde en dejlig dag.
    Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...