tirsdag den 26. marts 2013

Børneafdelingen & Bodyer

Lillemanden er blev rigtig godt forkølet og det resulterede i en dag på Børneafdelingen igår, da han holdt op med at spise. I dag går det en hel del bedre - så nu forsøger vi altså at nyde lidt påskeferie med en meget afkræftet lillemand.

Jeg ville egentlig have vist jer disse bodyer igår, men orkede det ikke da vi endelig landede hjemme igen. For jeg har nemlig kastet mig ud i projekt body og det er virkelig gået over alt forventning.



 Mit eget strygemærke design på den ene body.

Det er nemlig blevet til hele 3 bodyer til lillemanden. Det var jo slet ikke så svært som forventet og der skal helt sikkert laves flere. Men først skal der lige laves et par bukser med endnu et strygemærke design.

17 kommentarer:

  1. God at læse i er vel hjemme igen. Hvor er de bodyer fine........

    SvarSlet
  2. Ihh - hvor er de bare lækre... Og godt at lillemanden hurtigt blev frisk nok til at I kunne komme hjem ;0)

    SvarSlet
  3. De er bare fine. Sikke du kan :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de altså fine, Tina! Dét tror jeg ikke, jeg turde kaste mig ud i :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg husker rigtigt så har du da også eksperimenteret lidt :-)

      Slet
  5. Stakkels lillemand, godt at det går bedre. Og sikke du kan hvor er de bare flotte de bodyer. Jeg har fornyligt forsøgt mig, men jeg synes at kanten (riben) er svær at få til at se ordentlig ud når den skal være så smal. Nogle gode fif?
    Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria. Jeg tænker at lave en DIY inden længe - skal bare lige have lillemanden rask :-)

      Slet
    2. Den vil jeg sætte stor pris på. God bedring med drengen og rigtig god påske.

      Slet
  6. De er super fine.
    God bedring med ham og god påske :-)

    SvarSlet
  7. God bedring med lillemanden. Her står den også på forkælelse og feber:-)
    Totalt fede bodyer. Hvordan laver du dog de fede strygemærker. Det er totalt sejt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Strygemærkerne er stadie på test stadie, men der kunne sagtens være udsigt til en fremtidig DIY :-)

      Slet
  8. Hvor er de bare fine, rigtig god bedring med din søn.

    SvarSlet
  9. Åh hvor er han da bare dejlig din søn:-)
    Her går jeg selv med en Junior-mand i maven, der kan komme ud når som helst -Så smelter helt, når jeg ser en guldklump som din;-)
    Og WAUW flotte bodyer.
    Mon du sælger eller bytter -Ja, eller har du lon en god opskrift ?!
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan sikkert godt lokkes til at lave et par stykker, send bare en mail. Der kommer en DIY inden alt for længe :-)

      Slet
  10. De er fantastisk fine! og lillemanden super sød :)
    Nej, det er nemlig slet ikke så svært med de boyder - men den fedeste følelse at have syet en body!

    SvarSlet
  11. Super fine Tina! Har lige fået ordre på heldragt ala Småfolk i str 56
    Omg
    Jeg tænker ærligt at det magter jeg ikke! + hvor meget er der at spare??? Jeg er i 7 sind :(

    SvarSlet
  12. Hvor er de flotte og sikke et imponerende strygemærke du har lavet!
    Fin blog iøvrigt. Jeg er selv er ny i denne verden - så kig gerne forbi ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...