fredag den 22. marts 2013

Se min kjole ...

... den lykkedes faktisk og er godt tilfreds med resultatet ... lalala (er lidt begejstret da jeg var ved at smide den i skraldespanden en del gange undervejs).

I så jo lige lidt af kjole i indlægget fra Barnedåben og her kommer resten så.




Stoffet (som jeg synes er vidunderligt) er fra Stof & Stil. Mønsteret har jeg lavet ud fra en tunika i gemmerne, men Stof & Stil har dog en der minder meget om, bare med rund hals mener jeg.

Jeg er super glad for letheden i kjolen og er sikker på den nok skal blive flittigt brugt hen over sommeren :-)

Nu står den på weekend, som betyder en tur til Fredericia hvor der skal syes, syes & mere syes ind til jeg ikke kan holde mig vågen mere.
God aften & God weekend

12 kommentarer:

  1. Godt det lykkedes - for den er blevet flot!

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare super flot den kjole, jeg skal til konfirmation her snart og jeg vil da prøve at lave mig sådan en fin kjole.

    Du må have en rigtig god dag.
    Hilsen Heidi
    www.ehv16.dk

    SvarSlet
  3. Den er bare rigtig flot... Godt gået.

    SvarSlet
  4. Wiii, two pretty girls :) You did a wonderful job with the dress :) xo

    SvarSlet
  5. Den er blevet rigtig flot :)

    SvarSlet
  6. Den er du sørme kommet godt fra.

    SvarSlet
  7. Hvor er du sej, den er vildt flot:) (og det er du også:))

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot, den bliver du glad for, når sommeren kommer med 30 grader i skyggen ;O)

    Mona

    SvarSlet
  9. Den er MEGET fin - er det er hjemmekreeret mønster?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...