søndag den 24. marts 2013

Blogtræf ...

Nu sker der noget spændende (forhåbentlig) - for i samarbejde med Christina arrangerer jeg Blogtræf.


Lidt praktiske informationer :

Det kommer til at foregå lørdag d. 1 Juni 2013 fra kl. 9.30 og til sidst på eftermiddagen. Blogtræffet finder sted i Vejen, hvor vi har booket lækre lokaler.

I medbringer selv materialer til kreative projekter af valgfri art - der må gerne medbringes symaskiner.

Det eneste krav for deltagelse er at du har en blog.

Da vi synes at I skal have noget lækkert at spise i løbet af dagen, har vi besluttet at alle deltagere skal medbringe en ret til et fælles ta´ selv bord. I sørger selv for drikkevarerne.

Derudover bedes alle deltagere medbringe en pakke til pakkeleg (du vælger selv om det er hjemmelavet eller købt).

Af pladshensyn er deltagerantallet ca 25.

Tilmelding:
Hvis du har lyst til at deltage, så send en mail til mig på fantastisksommerfugl@hotmail.com 
(husk at oplyse blog navn ved tilmelding)


Gør gerne lidt reklame for Blogtræffet, så det kan komme vidt omkring i Blogland :-)

Vi glæder os til at høre fra jer




Alle pladser er optaget



28 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vigtigt: send en mail for tilmelding :-)

      Slet
  2. Årh jeg vil super gerne deltage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vigtigt: send en mail for tilmelding :-)

      Slet
  3. Jeg deltager rigtig gerne - hvis det foregår et sted hvor man kan komme med off. transport :-) har ikke mulighed for at sende mail lige p.t. men jeg gør det når systemet er oppe at køre igen - der kan godt gå et par dage ...
    Vh Jette ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har ikke helt styr på det med offentlig transport, men vi har da en banegård :-) vi skal nok få dig frem på en eller anden måde.

      Slet
  4. Jeg ville rigtig gerne, men med en lille baby og helt i Vejen (som vist er langt væk fra mig) er det vist lidt urealistisk.
    Håber I får et super arrangement.

    Kh
    Anna (som ikke fik kommenteret din kjole den anden dag - hvor er den bare blevet fin!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak Anna - det er helt forståeligt, jeg orkede jo heller ikke at drage til Århus med bebs på armen - nyd du bare den lille ny når han kommer til verden :-)

      Slet
  5. Jeg skal da med sender straks en mail :o)

    SvarSlet
  6. Jeg har lige sendt dig en mail:-)

    SvarSlet
  7. I er alle med - jeg sender jer en mail når jeg lige har lidt bedre tid :-) Der er også stadig ledige pladser

    SvarSlet
  8. Der ryger lige en mail afsted til dig her inden længe, for vil da rigtig gerne med:-)

    SvarSlet
  9. Vil helt sikkert gerne med, en lille tur til Jylland kan vel ikke skade.. bare man kan komme frem og tilbage med det offentlige. Glæder mig allerede. ;-)

    SvarSlet
  10. Uha ville gerne med. Men der er desværre andet planlagt den week. Øv. I må ha et godt træf.

    SvarSlet
  11. Jeg har lige sendt dig en mail. Håber der stadig er plads :)
    Kh Sofie

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne med og håber der kommer nogle der vil hjælpe mig med at sy i jersy... Bluser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer ihvertfald en som gerne vil kigge med ...Ü

      Slet
  13. Jeg vil også gerne tilmeldes :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tilmelding sker via mail og man er først tilmeldt når man har modtaget en mail retur, så skynd dig at sende mig en mail :-) Der er ikke mange pladser tilbage.

      Slet
  14. Jeg skal osse med, glæder mig til at møde jer alle. Håber nogen vil lære mig at hækle, og så tror jeg, jeg skal lure lidt på hvordan du syr jersey bluser Helle :o)
    Kan nogen af jer, lære mig hvordan jeg lægger billedet på min blog så jeg kan reklamere for blogtræffet??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved der kommer damer med mange forskellige evner så mon ikke der er en der kan lære dig at hækle :-) Du behøver ikke reklamere på bloggen, da der kun er to pladser tilbage, men tak for tilbudet :-)

      Slet
  15. Hej er der flere pladser? i så fald vil jeg rigtig gerne med:)

    SvarSlet
  16. Det lyder så hyggeligt. Desværre er der langt fra København..

    SvarSlet
  17. Jeg vil bare ønske jer et rigtig godt træf - kan se på deltagerlisten I er mange af de rigtig dejlige og dygtige bloggere fra det træf, jeg deltog i :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...