søndag den 31. marts 2013

Baby Bukser ...

Jeg er rigtig kommet igang med at lave tøj til lillemanden og nyder faktisk lidt at det hele ikke skal være lyserødt og lilla :-)

Denne gang har jeg kastet mig over bløde bukser der jo er helt perfekt når man nu ikke kan så meget andet end at ligge der hvor mor har placeret én.




Bukserne er syet i brunt babyfløjl med rib i taljen og i benene. Jeg har tilføjet et strygemærke som en lækker detalje. Bukserne er syet efter Minikreas posebukse mønster og jeg må sige jeg er imponeret over hvor perfekt de sidder på sådan en lille størrelse.

Jeg har allerede fundet stof til 2 par mere, for man kan jo godt være lækker selvom man er lille :-)

7 kommentarer:

  1. Hold op hvor er de bare fine. Og så super søde med det strygemærke. Hvilke str. er det mønster i? Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det findes i adskillige str: jeg har brugt det der hedder 0-9 mdr (10300), men der er også 1/2 - 3 år (20300) og 4-10 år (30300) - det er mønsternr jeg har skrevet i ().

      Slet
  2. Det strygemærke gør dem bare ekstra lækre! :0)

    SvarSlet
  3. Ja det gør rigtig meget :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig kære bukser - jeg er vild med strygemærket :-)

    SvarSlet
  5. Super duper søde dem må dit barn elske at have på

    SvarSlet
  6. De ser rigtig lækre ud! Det har du gjort godt :-) Er strygemærket et du selv har designet? Det er ihvertfald rigtig fint :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...