tirsdag den 21. maj 2013

Sommer lækker ...

... det er der da i hvert fald en der er herhjemme :-)

Tøsebarnet har nemlig været så heldig, at have fået en super lækker badedragt fra Lego Wear. Badedragten er fundet lige her, og må ærligt indrømme - at det nok er den lækreste badedragt vi nogensinde har haft i huset. Stoffet er lidt kraftigere end normale badedragter, men samtidig super blød - virkelig lækker kvalitet.

Billederne taler for sig selv - tøsebarnet er rigtig glad for badedragten:






Selv synes jeg farven er super lækker - tøsebarnet elsker pigerne (eller prinsserne som hun kalder dem).

Nu har jeg faktisk aldrig interesseret mig ret meget for børnetøjsmærker, og vi har også kun haft få ting fra LegoWear, men kunne alligevel ikke lade være med at kigge mig omkring når nu jeg var derinde. Faldt faktisk over flere ting - mere præcist super fine jakker (som så også er på tilbud - hvor heldig kan man være?). Du kan tjekke dem ud lige her under børnetøj online - mens jeg overvejer om jeg skal have købt noget mere :-)

Nu må vi bare vente på sol og sommer, så den labre standbabe kan få prøvet badedragten.




Dette indlæg er sponsoreret. 

Jeg har modtaget dette produkt for at teste og anmelde det.
Ord og meninger om produktet/firmaet er helt min egen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...