onsdag den 20. marts 2013

Instagram - udfording & opfordring

Det er jo efterhånden længe siden jeg fik instagram på telefonen, men så var det ligesom også det. Men men men nu skulle det altså videreprøves. Så nu har jeg brugt det meste af aften igår på at blive klogere på hvordan det fungerer og mon ikke jeg lærer det alt sammen.

Hvis du vil følge mig så kan du gøre det lige her eller finde mig under Fantastisksommerfugl.


Udfordringen - er nu mest til mig selv, jeg skal nemlig tage mindst et billede hver dag (håber det lykkedes for mig, hader nederlag!!)

Opfordringen - sad jo lige og ledte efter jer der er på instagram, og fandt også nogle af jer, men ret sikker på at der er mange jeg ikke fandt :-( Kan i ikke enten finde mig eller skrive jeres navn i kommentarfeltet - det kunne være så hyggeligt :-)

Synes faktisk at det er lidt fedt med de der uredigerede her og nu billeder. Det er ikke så planlagt som her på bloggen (som altså ikke stopper af den grund).
God onsdag til jer alle på trods af sne og kulde.

7 kommentarer:

  1. Jeg har også lige besluttet at jeg da vist hellere må give det instagram en chance...

    SvarSlet
  2. Jeg gav det en chance for nogle måneder siden og elsker det! Har vist også 300 billeder allerede, så det kan sagtens lykkes :o)
    Du fandt mig igår, kan jeg se, så skal jeg nok også lige "finde" dig :o)
    Ses på Instagram!
    KH. Maria

    SvarSlet
  3. Jeg småhygger lidt på Insta - det er så dejlig nemt. Har dog ikke heeelt set lyset, men mon ikke det kommer :)
    Du kan finde mig under EvaMaB :)

    SvarSlet
  4. Som du nok har opdaget, så er jeg også på Instagram under navnet Ccatlady84 ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ej søde det havde jeg da slet ikke opdaget :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...