onsdag den 5. oktober 2011

Smug kig på kjoler

Jeg er i fuld gang med at sy kjoler til min lillesøsters kommende bryllup. Min mors og min egen er nu helt færdig. I får her et lille smug kig, resten må i vente med - min søster læser nemlig med og venter bare på at jeg afslører dem, men det gør jeg ikke endnu.


Selvbrude kjolen har lige et stykke vej endnu, men den bliver fantastisk. I skal nok få et smug kig, når der er flere detaljer på plads.

Min mor har været her idag, for at få kjolen til at passe perfekt - det lykkedes uden problemer. Fantastisk! Mens jeg ordnede de sidste detaljer, syede min mor en banko taske til hendes veninde, der altså også spiller banko. Hun fik lidt instrukser og så gik det ellers derudaf, dog fik vi knækket et par nåle, men det er jo hvad der sker.

Håber i får en hyggelig aften.

2 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud...og hvor er du sej at du klarer de samtidig med at du er instruktør for din mor ;o)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig flot ud :) det bliver spændende at se det hele :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...