søndag den 23. oktober 2011

Bryllup

Her kommer nogle billeder fra en fantastisk dag. Min lillesøsters bryllup igår.

Et billede af brudeparret.

 Her er et billede hvor hele kjolen ses.




Brudebuketten

 Mig og Tøsebarnet

Her er min mand lige kommet med.
 Min mor og hendes mand. Denne kjole er også syet af mig.

Et lille kig til de mange kager der er blevet produceret herhjemme dagen i forvejen.
Og til slut lige et billede af æresporten hele familien stod og lave i vores carport torsdag aften.

Det var en rigtig smuk dag og min søster strålede virkelig, det var så tydeligt at de havde en fantastisk dag. Og var lykkelige. Det har været en lidt stressende uge, men vi nåede det hele, og det var det hele værd.
God aften til alle.
  

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...