fredag den 14. oktober 2011

Min mand hader Søstrene Grene

... Og ind i mellem kan jeg måske godt forstå ham bare en lille (ok meget meget lille) smule. Se bare her hvad der kom med i posen idag:


De har fået noget helt fantastisk papir. 2o ark i en blok og der er 3 varianter og fåes i 3 forskellige størrelser. Masser af dem med hjem, lidt flere skeer og et par sovsskeer (det mangler vi faktisk). Tror de små siliconeforme skal bruges til julens lækkerier og en potion folie poser.

Fik også lige et par stempler med hjem, måske de også kan blive brugt til juleprojekter. Pas på hvis i besøger Søstrene Grene.

3 kommentarer:

  1. Hahah... fandt nøjagtig de samme papirer, og en fin træ bakke, der skal beklædes med noget af det lækre papir.. og jeg skal afsted igen i morgen. Jeg havde nemlig ikke plads til mere.

    SvarSlet
  2. Sjovt, det ligner nøjagtig indholdet af min indkøbspose fra forleden :-))))) man kan aldrig få for meget vel?

    SvarSlet
  3. Nej, det er jo også altid rart at have på lager, til fremtidige projekter. Men man behøver måske ikke hamstre og så alligevel... Jeg gør det i hvert fald når jeg finder noget lækkert.
    Mvh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...