lørdag den 15. oktober 2011

Gaveleg - skal du være med?

Jeg har deltaget i en gaveleg hos Retrorejen... . I går kom der denne skønne pakke:


Puden og bogen har tøsebarnet allerede hamstret og håndklædet får en plads på gæstetoilettet. Det er skønt med pakker hvor man ikke kender indholdet. Så tusind tak for gaven.

Og til sidst skal gavelegen jo sendes videre.

Reglerne er som følger:
De første to, som skriver en kommentar til dette indlæg modtager en gave fra mig. Herefter skal de sende en gave retur til mig og sende legen videre til to andre.
Indholdet i gaven er helt op til dig selv.

Håber i har lyst til at lege med - jeg er sådan i gavehumør:-)

7 kommentarer:

  1. Jeg vil da gerne prøve at lege med..

    VH Rikke

    Min mail er rikke_olgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Hep hep, den vil jeg gerne være med på !

    SvarSlet
  3. Det lyder da bare rigtig dejligt. Jeg sender jer en mail i løbet af aften.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  4. Fedt! Min alm mail er camillafuru@hotmail.com så er jeg sikker på at jeg kan huske koden :)

    SvarSlet
  5. Bare helt iorden. Mail er sendt afsted.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  6. Glæder mig til at sende pakke tilbage til dig! Venter spændt på min bror kommer hjem fra Japan, håber han har taget min bestilling med hjem så jeg kan sende pakke afsted til dig :)

    SvarSlet
  7. Uhh ... det lyder da spændende, nu kan jeg jo slet ikke vente.
    Mvh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...