fredag den 21. oktober 2011

Filt Projekt

Jeg er blevet færdigt med mit filt projekt idag. Det er blevet til et etui til hæklenåle. Jeg synes resultatet er blevet super fedt og sidder nu og funderer over at det kunne være spændende med en pung i samme stil. Men ved ikke lige om det er muligt - måske?


Inspirationen til det er fundet her.

Jeg har lavet plads til 4 stk hæklenåle - lige de mest brugte, en lomme til opbevaring og en lille nålepude.

Nu har jeg 100 stk cupcakes der står og venter på at blive pyntet, så de er klar til min søsters store dag i morgen. God aften til alle.

4 kommentarer:

  1. Hej Tina
    Sikke en fin og inspirerende blog!
    Og hvor er det fint dit etui.
    Jeg har ikke brugt filt så meget, det kunne være jeg skulle prøve at komme i gang.... :)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Det kan du roligt gå i gang med. Det er ikke svært og nemt at have med at gøre.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  3. Hvor er dit etui blevet fint - sådan et må jeg ha lavet på et tidspunkt :)
    Tak for inspirationen!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Hvor er det blevet flot! Tillykke med din søster idag!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...