torsdag den 13. oktober 2011

Mumi maleri

Beklager at i måtte vente lidt på dette indlæg, men er bukket under for en omgang forkølelse, så energien har været lidt lav herhjemme.

Men her kommer det så. Tøsebarnet fik altså også dette maleri med Mumi til hendes fødselsdag. Det er mig der har lavet det, og synes faktisk det er blevet helt godt, når man nu tager i betragning at jeg aldrig rigtig har malet noget brugbart.

Jeg nåede også at få denne hæklede Mumi færdig - jeg startede på den i sommerferien, så det var vel egentlig også på tide. Opskriften på Mumien har jeg fået af KrudtuglensMor. Tøsebarnet er rigtig glad for den og den bliver slæbt rundt i hele huset. Det er virkelig en fantastisk følelse her bagefter - at hun bliver så glad for det jeg laver. God motivation til at lave noget mere.

Billedet er hængt op på hendes værelse, lige over hendes seng, hvor jeg også har placeret Mumi til fotografering.

Nu står den på lidt mere syning. Min søster kommer her til formiddag, så vi i fællesskab kan få et par detaljer på plads, så brudekjolen bliver helt perfekt til hendes store dag. Der er jo faktisk også kun halvanden uge tilbage.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk billede. Det har du klaret rigtig godt!
    Hilsen en STOR mumifan :)

    SvarSlet
  2. Tak - er også selv tilfreds og som det vigtigste - tøsebarnet er glad.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  3. Hvor fint - elsker dine mumi'er :-))))))

    Håber det er ok at jeg skriver mig på som fast læser ;)

    KH Helene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...