lørdag den 20. oktober 2012

Lyn Give Away

dette indlæg fik i en lille smagsprøve, her kommer resultatet. Super skønne pulsvarmere i en lækker blanding af uld og bomuld.



Farveprøver og opskrift er leveret videre til Garn Garagen og der er blevet pakket kits til den store guldmedalje. Kits kommer i første omgang med til kreativ messe i Fredericia, men det er ikke udelukket at det kommer i webshoppen efter messen.





Er du en af de heldige der skal forbi Fredericia næste weekend så læg endelig en kommentar her under indlægget, for på onsdag trækker jeg nemlig lod om 2 stk pulsvarmer kits.

Vinderne vil få tilsendt en mail - som de medbring til messen og så kan de frit vælge et sæt pulsvarmere, når de kommer forbi hos Garn Garagen. Der er rigtig mange flotte farvekombinationer at vælge i mellem.

HUSK dog lige at skrive din mail i kommentar feltet så jeg kan sende en mail med det samme.
God fornøjelse.

46 kommentarer:

  1. Leg MÅ prøve lykken - De er blevet så fine!

    Arliana.Swann (a) Gmail.Com

    SvarSlet
  2. Hvor ser de lækre og indbydende ud, de pakker.
    Sådan en kan jeg bestemt godt tænke mig at vinde! :-D

    garnkoglen@gmail.com

    SvarSlet
  3. De er godt nok flotte, sikke nogle flotte farver..

    tiha@mail.tele.dk

    SvarSlet
  4. Det vil jeg gerne vinde. Så er der jo også en extra go grund til at tage til Fredericia :-). Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  5. Åh, det vil jeg gerne vinde, de er så skønne.
    Kommer til Fredericia fredag.

    diannanielsson@live.dk

    Mvh. Dianna

    SvarSlet
  6. Uha de ser dejlige varme ud, lige noget for ømme vinter håndled :-)
    mereteibsen@gmail.com

    SvarSlet
  7. De er rigtig flotte og da jeg alligevel skal på messe vil jeg da også gerne deltage...bmcaf@stofanet.dk

    SvarSlet
  8. Super fine. Sådan en pakke kunne jeg da godt tænke mig at vinde. j-olsen57@hotmail.com
    Venlig hilsen
    Jane Olsen

    SvarSlet
  9. Åh ja tak ;-) De er så fine de pulsvarmere og tænk om man kunne være så heldig at vinde et kit...
    gittemoesby@gmail.com

    SvarSlet
  10. Ja jeg vil også gerne vinde: )

    Lone2407@hotmail.com

    Lone Schmidt

    SvarSlet
  11. Jeg skal med til messen og glæder mig til at se, hvad alle hver især har med af inspirerende ting i år. De skønne pulsvarmere vil være perfekte her til vinter, når jeg starter den kolde bil for at tage på arbejde.
    MVH Rikke
    norkletoserne@gmail.com

    SvarSlet
  12. det ville være fantastisk at vinde!! kommer til messen på fredag

    SvarSlet
  13. De er bare så flotte, så dem vinder jeg gerne :-)

    annie.rosendal@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Årh gad godt :) vi ses på messen momsen @ gmail.com

    SvarSlet
  15. Årh gad godt :) vi ses på messen momsen @ gmail.com

    SvarSlet

  16. De er skønne! Jeg vil glæde mig helt vildt til at strikke dem, hvis jeg vinder ...

    Anne mailadresse: fru.annebahr@gmail.com

    SvarSlet
  17. uh hvor lækkert.Det er bare så dejlige farvekombinationer.lige hvad der mangler på mine håndled og pinde

    SvarSlet
  18. Kommer forbi under alle omstændigheder

    SvarSlet
  19. Nej hvor er de flotte og lækre - jeg glæder mig til at de dem på Messen i Fredericia

    SvarSlet
  20. Har haft kig på dem, så flotte farver og skal på messe, så ville da bare være helt dejligt hvis jeg skulle være så heldig at vinde dem.... :-)
    Hilsen Doris

    Mail: be_uk_el@hotmail.com

    SvarSlet
  21. De er bare så flotte, dem ville jeg gerne gå ind i vinteren med :) Er en sælger på messen så vi ses :)

    mail: hronnsa75(at)gmail.com

    SvarSlet
  22. Ej hvor er de flotte.
    Vi ses på messen
    Pia Jensen ptjensen@stofanet.dk

    SvarSlet
  23. de er søde..... skal også på messen

    SvarSlet
  24. Den er jeg da helt med på.
    Har egentlig ikke tid at tage på messen, men med en rigtig god undskyldning går det nok alligevel!!!!
    hilsen Ellen

    neell@gmx.net

    SvarSlet
  25. Uf dem vil jeg da gerne vinde.. og endnu en undskyldning for at komme derned er jo perfekt :D

    SvarSlet
  26. Super super flotte :)
    jeg kommer til Fredericia
    og vil da gerne vinde et kit :)
    knus♥
    patchworkblomsten@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hold da op de er smukke, dem vil jeg gerne vinde:-)

    Hellejescika@gmail.com

    SvarSlet
  28. Super fed ide med strikke kittet og dejlig farver, jeg kommer selvfølge også til fredericia, for at samle inspiration og købe lidt ind.
    Jeg vil meget gerne vinde et strikke kit :-)
    ana@tdcspace.dk

    SvarSlet
  29. mig mig mig mig...

    Jeg kommer - det er jo lige i baghaven.

    alice SNABELA maetzke PUNKTUM dk

    SvarSlet
  30. De er skønne.

    Hilsen Karina.

    superbedste@gmail.com

    SvarSlet
  31. Kommer både lørdag og søndag. Håber at der er flere kits, når jeg kommer forbi lørdag, for skal helt sikkert købe et, men vil da også gerne vinde et.
    Mvh Gitte Juhl

    gittejuhl@aab-net.dk

    SvarSlet
  32. Uhh jeg er med...
    tineroenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg kommer ikke til Fredericia. Det kunne ikke passe med logistik med unger på lejrskole, jeg til seminar mm. Og nu 10 dage syg fra job med influenza..
    Men jeg vil blot alligevel sige de er rigtig søde de pulsvarmere. God ide til restestrik. Og skønne farver "rester" du har valgt til kit. Talentfuld som altid.

    SvarSlet
  34. Hvor er de bare fine, jeg glæder mig til at se dem på fredag ...
    plkolding@gmail.com

    SvarSlet
  35. Iih hvor er de fine, så jeg vil da gerne deltage om sådan et kit til afhentning i Fredericia :-)

    Vicky
    vickypigen@ofir.dk

    SvarSlet
  36. Hej
    Selvfølgelig skal jeg til messe. Glæder mig!!
    Vh. Gitte gikn@yahoo.dk

    SvarSlet
  37. Hej Tina
    Uhhhh - jeg er med !!! :)
    Min mail: rikkeheide@gmail.com

    - Håber sådan at jeg vinder!
    kh. Rikke

    SvarSlet
  38. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda
    nadorgerda (a) gmail.com

    SvarSlet
  39. WOW, hvor er de lækre. Jeg er SÅ klar på både de lilla og de røde :-) De ville være så lækre at have på, når nu der skal trilles med barnevogn.

    Mail: louisekarlskov@hotmail.com

    PS: du har fortalt/vist så meget om GarnGaragen på din blog, at den skal bestemt rundes i weekenden :-)

    KH Louise

    SvarSlet
  40. jeg vil gerne eje dem stineam83@gmail.com

    SvarSlet
  41. Mig mig mig..... jeg er jo en superstrikker :0)

    SvarSlet
  42. Et dejligt projekt, de ser rigtig fine ud. Kreatrolden@gmail.com

    SvarSlet
  43. øv bøv jeg bor på falster og skjal ikke på messen, ville ellers have været fedt at vinde sådan et kit

    SvarSlet
  44. Jeg var i Fredericia fredag, så inspirenrende
    Birgit_k@knudsen.mail.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...