mandag den 29. oktober 2012

Weekendens indkøb

Som lovet, så får i lov til at se hvad jeg slæbte med mig hjem. Og jeg mener virkelig slæbte - noget vejede ret så tungt.

Først købte jeg en masse stofgarn - faktisk ialt 12 ruller. De skulle gerne blive til rundt gulvtæppe til næste ankomne :-)



Stofgarnet er købt samme sted som sidst. Der kunne jeg ikke finde visitkortet så denne gang har jeg fået syv - så var hun sikker på at jeg også havde et når jeg kom hjem. Til de som er interesseret så er de købt hos MOSAIK, der desværre ikke har en webshop, men jeg ved at man er velkommen til at sende en mail (mosaik.dk@jubii.dk) - så kan der handles den vej.

Derudover havde jeg lidt garn med fra Tante Grøn, det projekt de skal bruges til kræver helt sikkert også et helt indlæg og det kommer i morgen, så følg med hvis i er nysgerrige.


Til slut et hæfte med julepapir til lidt juleprojekter.


Derudover fik jeg en masse inspirartion, bla. har jeg fundet ud af hvad tøsebarnet skal lave i jule eller advents gave til bedsteforældrene.


11 kommentarer:

  1. Så er der lidt at gå i gang med ;O) god arbejdslyst.

    Mona

    SvarSlet
  2. Lækre ting du fik købt :-)
    Gitte spørger om du vil linke til krea dage i Fredericia ??
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. jeps der kommer indlæg onsdag hvis det er okay???

      Slet
  3. Må man spørge hvad du har givet for stof-garnet og hvor mange meter der er?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er 120 meter pr rulle og mener normalprisen er 60,-, dog mængde rabat ved køb af flere ruller :-)

      Slet
  4. Wauw nogle lækre sager du har købt. Glæder mig til at følge med i hvad du får kreeret ;)

    SvarSlet
  5. Hej
    Ej nogle lækre farver! Hvor kan man købe stof-garn?

    Vh Mette

    http://www.sommerfuglen-blog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. som skrevet i indlægget så er mit købt ved "Mosaik" - jeg købte det til kreativedage i Fredericia.

      Slet
  6. Jeg er også røget med på stofferne-bussen men har købt det i Kvickly til 50kr pr. Rulle. Mangler dog lige den lime grønne du har ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg er også røget med på stofferne-bussen men har købt det i Kvickly til 50kr pr. Rulle. Mangler dog lige den lime grønne du har ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...