søndag den 7. oktober 2012

Dagens Blogtræf ...

... træt hjemvendt efter en dejlig dag i skønt selvskab med en masse søde kvinder - det er hvad jeg er lige nu.

Jeg huskede rent faktisk kameraet og derfor kommer der en masse billeder - dog glemte jeg helt at fotografere de skønne gaver, men mon ikke de findes hos en af de andre kvinder.

Værtinde gaver fra mig & Christina



 Billeder af det ekstreme Brunch bord - tror ingen gik sultne hjem




 Kvinder tager virkelig ikke lang tid om at falde i snak


 De tre søde værtinder :-)


 Der var virkelig gang i lidt af hvert - og der er da ingen tvivl om at jeg fik masser af inspiration til kommende projekter




 Yderst koncentreret Libbie der vist skal have lavet en deal med manden så hun kan få sin egen overlocker :-)


(alle deltagere må selvfølgelig bruge billerne over til hvad de lyster)

Jeg fik rent faktisk lavet lidt i dag - der røg to kjoler igennem maskinerne - også selvom Libbie havde taget "patent" på min overlocker. Kjolerne viser jeg lige i løbet af ugen, da de kræver mere end et billede :-)

Tak for en super hyggelig dag.

17 kommentarer:

  1. Årh hvor ser det bare fantastisk hyggeligt ud. Jeg MÅ simpelthen også deltage i et blogtræf på et tidpunkt. Det vil jeg da bare ikke gå glip af...
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Ser meget hyggeligt ud - øv at jeg ikke kunne komme i dag... Meget flotte glas som værtindegave! Har selv lavet et glas med dyr på til pakkelegen, men dine er mere nytænkende og inspirerende.
    Kh Elena

    SvarSlet
  3. Ja tak for en rigtig hyggelig dag. Må sige at min nervøsitet blev gjort til skamme. Det var bare en super fed dag. Og sikke mange indtryk. Og super flotte kjoler du fik lavet:-)

    SvarSlet
  4. Selv tak for en rigtig dejlig dag!
    Selvom du vist fik sat griller i hovedet på mange deltagere. Jeg synes i hvert fald ikke jeg kan leve an dag længere uden en overlocker!
    Håber du fik bagt en god kage, og at I får en rigtig hyggelig dag i morgen :).
    Kh maj

    SvarSlet
  5. Selv tak.:-) Det er en dejlig måde at mødes på

    SvarSlet
  6. Ja, tak for en dejlig dag :-) Herligt du hurtigt har fået lagt billeder ind :-)
    kh Jette

    SvarSlet
  7. Selv tak - det var en hyggelig dag - og opdagede da slet ikke at du tog så mange billeder! ;o)

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare RÅhyggeligt ud!! Håber I havde en god dag - men det lyder sådan! :)

    SvarSlet
  9. Tusind tak for en dejlig dag og karamellerne er allerede spist, nåede det lige inden jeg faldt i søvn på sofaen ;D

    SvarSlet
  10. Tak for en hyggelig dag - og sikke nogle gode billeder du fik taget. Jeg glemte selvfølgelig mit kamera, så jeg tog i stedet billeder af alle gaverne da jeg kom hjem. ;-)

    Glæder mig til vi ses i Krea-klub. :-)

    SvarSlet
  11. Åh hvor er du dejlig sød Tina!!!!!
    Skønne billeder (hmm) *ha ha*
    Har forhandlet med manden (ved som sådan ikke hvor meget han blev spurgt) men jeg må "få" en overlocker (jubiii) Han var vældig imponeret over hvos prof det ser ud og alt passede Emil så skøn skøn dag.
    Vi ses smukke
    kh Libbie

    SvarSlet
  12. Hvor ser det dog fantastisk hyggeligt ud!!

    SvarSlet
  13. Sikke et lækkert brunchbord! Mums..

    Dejligt at I hyggede jer.

    SvarSlet
  14. Tusind tak for i går, du er en fantastisk pige, Tina. Det var en rigtig hyggelig dag. Jeg er dog stadig træt idag, men også fuld af masser af inspiration :)
    Skønne billeder du fik taget, jeg håber det er okay at jeg låne et par af dem :)
    Knus

    SvarSlet
  15. Tak for sidst :) Og sikke en flot løve figur du fik lavet til fødselsdagskagen :)

    SvarSlet
  16. Ja, mange tak for sidst! Det var en rigtig god dag og din kjole blev så fin :-) Kh Gitte

    SvarSlet
  17. Ja, mange tak for sidst! Det var en rigtig god dag og din kjole blev så fin :-) Kh Gitte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...