onsdag den 10. oktober 2012

Kjolerne fra Blogtræffet

Jeg skrev jo forleden at jeg havde fået syet 2 kjoler til tøsebarnet i sidste weekends blogtræf. Her kommer resultatet:

Den første kjole er syet i strech velour fra Stof og stil - og pyntet med et hjemmebrygget strygemærke. Lige efter tøsebarnets ønsker, og hun er så glad for den (hvis det står til hende behøver den slet ikke vaskes).





Den anden kjole er syet i noget jersey stof jeg har haft liggende længe uden at bruge det. Men en skøn kjole blev det til.



Jeg er super tilfreds med begge kjoler og glæder mig allerede til at lave flere.

6 kommentarer:

  1. De er godt nok fine. Og modellen er altså også ret så kær;0) Hvordan laver du lige strygestof - om jeg må spørge?
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte. Du er godt nok sej at du kan lave sådan et strygemærke. Det ser fuldstænsig prof ud.
    K.h.Christina

    SvarSlet
  3. Skønne kjoler Tina!
    Kan rigtig godt lide jersey stoffet :)

    SvarSlet
  4. Hvor ser hun bare godt ud i den kjole. Kan sørme godt forstå at hun er glad for den. Du må lige give en DIY på hvordan du bruger det strygestof, for jeg er ikke helt sikker på jeg fik fat i det i søndags. Super hyggeligt at møde dig.

    SvarSlet
  5. Søde kjoler, og du kan da trylle med det der strygestof :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...