søndag den 28. oktober 2012

Messe i Fredericia

Jeg har jo været forbi messen her i weekenden, og skyndte mig lige at knips et par billeder af Garn Garagens stand. 




 Kan godt forstå kunderne har svært ved at vælge farve, når de står foran dette mekka af skønne farver.



Tror at jeg på et eller andet tidspunkt bliver nød til at lave sådan en trøje til næste ankommende - måske næste vinter, synes den er super fin.

Jeg har købt et par ting med hjem, men det må i lige vente til i morgen med at se - skal vist lige bruge lidt ordentligt dagslys for at få de fine farver frem :-)
Håber alle har haft en rigtig god weekend.

4 kommentarer:

  1. Jeg var også afsted og sikke meget der var... Det var især scrapbooking og patchwork der var i flertal, men også rigtig meget dejligt garn... Jeg har også alt muligt med hjem, som jeg bare ikke kunne leve videre uden;0)
    Glæder mig til at se hvad du fandt...
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Gode billeder fra Garn Garagens stand
    Min datter har lavet opskriften til trøjen med prikkerne, så det er rigtig dejligt at opleve, at andre kan lide trøjen :)
    Hendes blog er http://davadottir.blogspot.com hvor du kan få yderligere inspiration :)

    SvarSlet
  3. Super skønne billeder - var osse omkring - en skøn stand, ja hele messen er jo vild inspirerende:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Sikke en flot blog du har. Bliver helt inspireret, ikke mindst af de flotte billeder fra messen. Jeg var også selv derude...bor i Fredericia...men er vist desværre gået glip af lige netop den stand. Ville ellers have nydt at studere alle de farver. Hilsen Helle

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...