tirsdag den 30. oktober 2012

Hæklet skønhed

... jeg har fået færdig gjort denne skønhed. En Lollo bamse til tøsebarnet. Jeg synes den er blevet super fin og er så glad for at jeg har fået den færdiggjort :-)






Opskriften på bamsen kan købes/downloads HER til omkring 60,-, opskriften er på ca 200 sider og indeholder imponerende mange billeder. Den er ikke svær at lave men kræver en del tålmodighed.

I går fortalte jeg jo at jeg havde købt mere garn ved Tante Grøn og det er til endnu en bamse. Jeg er ikke afskrækket, så der skal altså også laves en i drengefarver :-)

Jeg har hæklet bamsen i Blomster frø og har brugt følgende:
Lyserød: 2 ng
Pink: 2 ng
Lilla: 3 ng

Jeg har lige et par projekter der skal afsluttes inden jeg skal igang med den næste, men i skal nok blive opdateret.

God aften til alle

16 kommentarer:

  1. Hvor er den søde bamse flot, måske jeg selv skulle hækle en :) glæder mig til at se den næste du laver :)

    SvarSlet
  2. Er det en du laver på bestilling?

    SvarSlet
    Svar
    1. nææ det var nu ikke planen - det tager lang tid og er lidt noget niller arbejde, hvilket bestemt ikke er min stærke side - min tålmodighed har det ikke så godt når det kommer til niller :-)

      Slet
  3. Ejj, hvor er den altså bare fin.. Rigtig flot stykke arbejde !! Glæder mig til at se den næste..

    SvarSlet
  4. HOLD OP, hvor er den bare fin!

    Når du nu sidder i din barselsboble og "keder" dig - så hækler du bare en til Ludvig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne du tænke dig - men er nu helt overbevidst om at jeg slet ikke kommer til at kede mig :-)

      Slet
  5. Det er nogle smukke farver du har valgt - tøsefarver ;O)

    Mona

    SvarSlet
  6. Hvor har du en fin og hyggelig blog. Jeg har straks meldt mig som fast læser :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin! Jeg overvejer lidt, om jeg også skal kaste mig ud i det - selvom jeg ikke er så ferm med hæklenålene...

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  8. Nøj hvor er den sød... Gid at man kunne sådan noget, den er jo super flot...:)

    SvarSlet
  9. Hvor ER den bare bedårende!!! Jeg er helt vild med farvesammensætningen.. godt stykke arbejde!

    /Kathrine.

    SvarSlet
  10. WAUW hvor er den smuk! virkelig flot arbejde!

    SvarSlet
  11. Den er rigtig skøn.
    Der er sikkert en der er blevet glad for sådan en fin bamse.

    SvarSlet
  12. Hvor er den bare rigtig fin og sød.

    SvarSlet
  13. Hej
    Hold da op - hun er superflot:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...