tirsdag den 6. november 2012

Skal - skal ikke

Jeg har ikke flere lysestager tilbage, hvilket sådan set også var planen :-) Nu er mit dilemma så bare at jeg stadig får mails fra interesserede, og er der noget jeg ikke bryder mig om, så er det at skuffe andre.

Så derfor har jeg besluttet, at jeg gerne vil lave en potion lysestager mere - dog kræver det at der er minimum 10 interessede. Ellers kan det ikke svare sig.






Er du interesseret i en lysestage så er det nu du skal slå til, for med familieforøgelse og en milliard projekter så er der altså ingen garanti for flere i fremtiden.

Priserne bliver således:
Umalet - 350 kr incl porto
Malet efter ønske - 420 kr incl porto

(den lille prisstigning skyldes kun at materialerne er blevet dyrere).

Hvis du er interesseret så skriv en kommentar nedenunder, med præcise ønsker og din mail. Jeg ønsker kun seriøse henvendelser i denne omgang.

Jeg tager stilling til om der er nok interessede på søndag, så det er tidsfristen. 

9 kommentarer:

  1. De er altså også bare så skønne Tina, så forstår godt efterspørgselen :)

    SvarSlet
  2. Hei. Jeg vil gjerne bestille en naturfarget med en eneste hvit perle som er en av de store, men ikke en av de til å ha lys i. Hilsen drude_sol@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina Hvis det stadig er muligt vil jeg gerne bestille en lysestage, malet... Min mail er steensgaard77@gmail.com

      KH Nanna, Stjernepus

      Slet
  3. Hej Tina
    Ved ikke om det er for sent....
    Men jeg vil gerne bestille en i grå nuancer, synes de er så flotte!
    Min mail: jakobsen@c.dk
    Mh Hanne

    SvarSlet
  4. Hej Tina vil bare høre om du laver flere lysestager? Kan se jeg har fået sat min bestilling som svar til Drude !!! Kan du se den alligevel?? Kh Nanna

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Jeg er også interesseret og kunne tænke mig farverne grå, lyserød og træ (ikke malet).
    Håber der er tilstrækkeligt mange interesseret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fundet en anden løsning til advent, så jeg springer fra igen

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...