onsdag den 28. november 2012

Smuksak

Jeg nåede slet ikke at få lavet et indlæg igår. Jeg var nemlig på udflugt til Smuksak. Og kan godt forstå hvis pigerne er stolte af sig selv og deres ny åbnede butik - det er med god grund. Jeg tog en masse billeder, som jeg selvfølgelig deler med alle der er nysgerrige:












Billederne taler vist for sig selv - Super lækker butik, som helt sikkert er værd at stikke hovedet forbi. Du finder alle informationerne om Smuksak lige her.
Stort Tillykke med butikken til alle tøserne.

8 kommentarer:

  1. Jeg må helt klart også forbi Smuksak ved lejlighed. Århus ligger desværre ikke lige i min baghave, men hvis jeg nu er heldig, så flasker det sig nok... Fede billeder. Jeg kunne købe det hele...
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Super fine billede :) tak for omtalen!

    Klem Pernille//PESCNO

    SvarSlet
  3. Skønt at se nogle billeder inde fra butikken:-) Havde ikke set, hvor de havde sat mine dukker og kaktusser, så det var skønt at se. Tak for billederne. Knus Heidi

    SvarSlet
  4. Jeg var derinde i dag, og købte den fineste kjole til min datter... Kan varmt anbefale en tur dertil, og husk den store pengepungen, for nøj hvor har de mange skønne ting i rigtig flot kvalitet... Kunne have købt hele butikken, men nøjes med at lave juleønsker dertil..:) og kan sige at de hel klart får besøg af mig igen...:)

    SvarSlet
  5. Jeg var også derinde, fantastisk smuk butik, som de så har lagt at ligge blot 10 min gang fra mig, det er jo dejligt:-)

    SvarSlet
  6. Ahrmen altså Tina hvor er det nogen fede billeder!
    Jeg skal helst sikkert også op og se butikken in real.

    SvarSlet
  7. Tak for tippet. Må vist også hellere kigge forbi en dag:-)

    SvarSlet
  8. Tak for dit besøg - omtale og billeder Tina. Smuk mave du har :-) /Christine*

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...