fredag den 19. april 2013

Hæklet tæppe ...

Ja det tog lidt tid men langt om længe er der hæftet ender på dette barnevognstæppe til lillemanden. Er helt overbevist om at vi aldrig kan få nok tæpper herhjemme :-)



Farverne er som på det øverste billede (ved da ikke lige hvad der skete for det nederste), men det nederste viser lige farvesammensætningen eller skal vi kalde det mønsteret :-)

Lidt nogle andre farver end jeg ellers har brugt tidligere men synes nu faktisk det er blevet helt okay.
Ønsker jer alle en god weekend.


14 kommentarer:

  1. Hvor er det fint!
    Jeg er ny læser, men har allerede kigget mange af dine indlæg igennem, og du er virkelig inspirerende. Du kan kigge med hos mig, hvor jeg (prøver) at lægge nogle af mine egne projekter op :-)
    Kh. Maria
    www.mulles-oldekolle.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Er VILD med det tæppe! Det ser SÅ lækkert ud og pyt med at det tog lidt lidt at få færdiggjort - jeg brugte selv det meste af et år på at sy et babytæppe færdigt ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt! Er det tungt at sidde med og hækle? Jeg vil da lige overveje, om mit næste hæklede tæppe skal være i lignende striber, for det ser fedt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er ikke så tungt - har hæklet det i en tynd uld (to tråde) og så er det jo heller ikke så stort 😃

      Slet
  4. Hvor er det flot. Super fine farver til en lille gut.

    SvarSlet
  5. Næh, hvor er det blevet flot! Synes at farverne er rigtig gode sammen, de giver et livligt og alligevel afdæmpet spil :)

    SvarSlet
  6. Super flot Tina. Er selv igang med et zigzag tæppe. Men det er et resteprojekt som gerne må vare en evighed så det kan sluge alle mine kommende rester.

    SvarSlet
  7. Wauuw hvor er det flot. Fatter ikke hvordan du kan lave der :-)

    SvarSlet
  8. Nøj hvor er det flot! :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det fint. Hvad er det for noget garn du har brugt?

    SvarSlet
  10. Wauw, hvor er det mega flot :-) har du opskriften på det? ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...