mandag den 1. april 2013

Motiver til Strygemærker

... jeg kan overhovedet ikke tage mig sammen til at ordne det enorme bjerg af vasketøj der står og venter, for ikke at tale om nullermændene der forsøger at erobre gulvet.

Så nu hvor jeg alligevel bare sidder her og forsøger at overbevise mig selv om hvor dejligt det nu engang ville være i morgen hvis det blev ordnet idag, ja så kan i jo lige se nogle af de motiver jeg har lavet til strygemærker.


Mon ikke de kan pynte på lidt børnetøj? Jeg er i fuldt gang med at designe flere for jeg skal jo have noget at vælge i mellem :-)

13 kommentarer:

  1. Ej hvor er de bare flotte!! Er helt tosset med løven:D

    SvarSlet
  2. De er bare SÅ søde!!! :D Er det måske nogle, der vil kunne købes af os andre på et tidspunkt? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er da meget muligt, men skal lige have undersøgt hvordan de forholder sig i vask :-)

      Slet
  3. Ej hvor er de bare søde.

    SvarSlet
  4. nøj hvor er de søde, og motiverne kan jo også bruges til det vendespil du har inspireret til :)

    /trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. De er så fede. Jeg vil også høre om de kan købes eller du vil afsløre hvordan du laver dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har svaret lidt længere oppe :-)

      Slet
  6. Hvor er de fine - Du skulle tage at lave nogle at sælge ;0)

    SvarSlet
  7. sikke nuttede strygemærker. Hvordan laver du dem? Det ligner ikke det almindelige photo transfer papir?

    SvarSlet
    Svar
    1. det er det heller ikke :-) Dette skulle gerne være noget bedre kvalitet.

      Slet
  8. Skønne mærker du har fået lavet, de vil friske op på hvilkent som helt stykke stof.

    Mona

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare fine! Jeg kan slet ikke bestemme mig for, hvilken en er sødest :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...