mandag den 4. juni 2012

Give Away nu med ekstra præmie ...

... jeg har lige opdaget har jeg nu har rundet 300 læsere, hvilket jo er helt overvældende. Stort Tak for opbakningen og hjertelig velkommen til.

Jeg vælger derfor ar smide endnu en lysestage i puljen - så nu er der altså 2 stk på højkant.


Har du endnu ikke smidt dine lodder i puljen, så kan du nå det endnu lige her.

Håber i alle får en god aften - jeg er på vej til KreaKlubben hvor jeg forhåbentlig møder en masse nye mennesker i aften. Har besluttet at huske kameraet denne gang - så kan i få lidt billeder i morgen.

Rigtig god aften.

4 kommentarer:

  1. ÅHH :( Jeg har sendt Christina en sms. Jeg har måttet melde afbud pga. syg mand og voldsomt tungt hoved.

    Havde sådan glædet mig, men er dobbelt klar næste gang..

    SvarSlet
  2. Sidder lige og stener i sommerhuset. Begge unger er puttet og jeg er træt efter en lang men dejlig dag.. Vil ønske jeg kunne være med i dag.. Men håber i har en rigtig god aften :)

    SvarSlet
  3. Hej
    Jeg har lige set dine fantastiske hæklede pudebetræk.. hækler du både en for og en bagside? sætter du stof på siderne?

    MVH Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg går ud fra at det er de runde puder der er tale om. Jeg har hæklet en forside og monteret et rundt (samme størrelse som forsiden) stykke stof på bagsiden. Så der er ikke lavet nogle sidestykker.
      Håber det hjælper.
      Mvh Tina

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...