torsdag den 3. januar 2013

Lækre nye ting ...

Sådan med en lille ny i huset og en juleaften - så er der ingen tvivl om at der er kommet nogle nye lækkerier i huset.

Vi har alle fået både mange og lækre gaver men mine personlige favoritter kommer her:

 Fiducia´en fra Kähler fik jeg af min dejlige mand efter at have født vores søn :-)

4 stk af de skønne vaser også fra Kähler. Disse har min mand faktisk fået i firmajulegave :-) Engang i november kom han hjem med verdens kedeligste ønskeseddel (synes han i hvert fald), hvor der var 6 forskellige ting at vælge i mellem. Han mente bestemt ikke at der var noget han manglede. Mærkeligt nok så var jeg meget begejstret - og endnu mere da disse 4 skønheder landede hos mig :-)

Sidst men ikke mindst - disse to nye sybøger, som jeg fik i julegave af min datter og manden. Jeg har den forrige til begge bøger, men nu er tøsen jo rundet de 4 år - så nu passer disse nok bedre med størrelsen :-) 

Jeg har endnu ikke nået at kigge i bøgerne, men mon ikke det kommer når vi lige har vænnet os til alt babyhalløjet der forkommer lige nu :-)
Håber også at i andre har fået opfyldt et par ønsker her til jul.

6 kommentarer:

  1. Lækre gaver der landet i jeres hus.

    SvarSlet
  2. Sikke nogen skønne skønne ting, ingen tvivl om at Kähler rammer plet hos os gang på gang :)
    Hvordan er det mon hos Jer i baby-boblen??
    Er han skøn den lille mand??
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Så heldig du er som har fått så fine ting. D

    SvarSlet
  4. Skønne gaver - Kan godt forstå de er vild med de lækre Kählersager - jeg har selv i dag fået et par forsinkede julegaver med posten netop derfra, og elsker hver en ting ;)

    Og tænk at have en mand der får den slags ønskesedler - tror da lige jeg skal have manden til at finde et nyt arbejde, ha ha :)))) forstår klart din begejstring ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  5. Dejlige gaver, bøgerne bliver du super glad for ...

    SvarSlet
  6. Lækre gaver - min mand fik også en Kähler vase fra arbejdet, de er så fede :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...