onsdag den 20. juni 2012

ahhh men hvad sker der lige ...

... I går eftermiddag kom en dame gående op af indkørslen - i favnen havde hun en buket blomster. Jeg tænker med det samme - hun er nok gået forkert. Men nej, blomsterne var til mig.

Lidt små forvirret tager jeg blomsterne med ind og åbner kortet - "Tusind Tak for 8 skønne år". Hvordan kan man glemme det?

Fatter slet ikke hvordan min mand huskede det og ligefrem havde fået arrangeret blomster til levering (han er nemlig ikke hjemme) - men hold da op, han er simpelthen for dejlig.


Kan i huskede alle datoerne - eller er manden også bedre til det hjemme hos jer?

7 kommentarer:

  1. hvor fint!! og flot han kunne huske det :)
    manden herhjemme er heller ikke så god til datoer, men jeg får blomster engang imellem, uden nogen anledning, og det er også helt ok :)

    SvarSlet
  2. tillykke. Her i huset er det også manden, der husker mærkedage. Jeg husker kun på årsdagen, for det første kys (den dag vi mødtes).

    SvarSlet
  3. Åh jo - her er det ofte også manden der er bedst når det gælder de vigtige datoer - jeg husker alle de alm fødselsdage osv, men de datoer der virkelig betyder noget - dem har jeg det med at glemme - så godt vi har vores mænd ;)

    Super flot buket :)

    Kh Karina

    SvarSlet
  4. Sikke en flot buket, hjemme hos os er det mig der husker alle datoer, min mand kan stort set kun huske sin egen fødselsdag :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en fin buket, - godt hukset af manden! Hos os er der gået lidt en sport i at sige tillykke som den første på vores månedsdage...og det til trods for at vi har været sammen i 8½ år (snart), og tror stillingen er nogenlunde lige (hihi).

    SvarSlet
  6. Tillykke - og sikke nogle flotte blomster!
    Hos os er vi lige gode om at huske de vigtige datoer - men vi sørger også for at fejre hver månedsdag, selv om vi har været kærester i 4 år :)

    SvarSlet
  7. Her er vi så praktiske at vi giftede os præcis 10 år efter vi blev kærester, så der er ikke så meget at huske på....nogle gange glemmer vi det faktisk, men så er det jo godt at min mor altid sender en sms om morgenen og skriver tillykke med bryllupsdagen:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...