fredag den 24. februar 2012

Stjålet & Smuglet

... ja det er faktisk det jeg har gjort... sådan næsten da.

Dem der kender mig ved at jeg er bare en lille smule tosset (i hvert fald ind i mellem) og det kom altså også lige over mig på ferien.

På Tenerife har de nemlig sort lava sand. Har aldrig set det før, og det var bare så flot. Sort med et smukt skær af både guld og sølv, der rigtig glimter i sollys. Det er simpelthen det jeg har stjålet og smuglet - 1 liter sort lava sand ...



Min mor troede vist et øjeblik jeg havde tabt hovedet, men hun endte altså også med at stjæle sand med hjem. Tænker det kan se godt ud i et fad med lys på bordet eller andre dekorations ting. Og det er jo heller ikke hver dag man lige kan få fat i det ... vel?

Er faktisk ret glad for at vi ikke blev tjekket i tolden - hvad pokker ville de ikke have tænkt.

I morgen står den på kreadag i Århus - glæder mig rigtig meget og må vist hellere finde et eller andet at tage med :-)

Rigtig god weekend

4 kommentarer:

  1. Wauw det er flot - tror du har helt ret i at det vil være flot sammen med lys osv, wauw! ;-)
    Og ja, de havde nok lurer en hel del i tolden, ha ha :-D
    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Uha, uha ...
    Ja de mistror jo alt hvidt pulver, såsom sæbe, så hva´ mon de havde troet?
    Jeg kom i mange år hjem me, små planter, stiklinger og frø altid gemt i posen med vasketøjet.

    Pia,

    SvarSlet
  3. Hahaha.. jeg kan lige se for mig, de problemer du ville få med tolderne.. (for de kan slet ikke se det sjove i det..!)

    Men du har helt ret i at de ville se flot ud sammen med lys. :D

    Janni

    SvarSlet
  4. Ha ha ha :) Jeg har også stjålet de smukkeste lavaklumper med hjem fra Lanzarote... Flere gange... :) Det er bare så smukt det sand.

    Håber din kuglejagt bærer frugt... Tøhø :)

    Kh!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...