mandag den 10. juni 2013

Minder for livet ...

... er billeder.

Herhjemme tager vi forholdsvis mange billeder, især efter børnene er kommet til. Og så hjælper de smarte kameraer man kan købe nu til dags også på situationen. Især fordi der ikke kun kan tages de der 30 billeder inden filmen skal fremkaldes.

Men selvom det er virkelig smart, så mangler jeg altså ind i mellem de der gode gammeldags billeder i album. Jeg kan ikke helt undvære dem og derfor får vi også fremkaldt billeder et par gange om året :-)

De sidste fem år har vi fået fremkaldt billederne ved Pixum, da det passer mig fantastisk at jeg kan sidde hjemme i min sofa og ordne det, på en rolig søndag aften når børnene er puttet. Bedsteforældrene nyder også godt af de lave priser og god kvalitet, for de får nemlig et par billeder (A4 størrelse) af børnebørnene til deres rammer, når vi bestiller billeder - når de kun koster 8 kr så kan alle jo være med :-)

Det seneste er denne Fotobog - fyldt med billeder fra Lillemandens Barnedåb. Han er stadig for lille, men søsteren synes det er fantastisk det der med bøger. Og når det så er en oplevelse hun kan huske, så er det bare endnu bedre.






Super flot bog, fyldt med dejlige billeder fra en dag vi kan huske tilbage på :-)

Det er ikke så besværligt at lave sådan en fotobog (som jeg gik og troede), men det tager en del tid hvis man som jeg gerne vil afprøve alt. Der findes nemlig et utal af muligheder.

Synes det er fantastisk at man kan sætte billederne op som man har lyst, samtidig med at baggrunden nemt justeres så den passer. Jeg har tilføjet en lille smule tekst enkelte steder og bagerst i bogen har jeg lavet en liste over alle gaverne, så det nemt kan huskes.

Jeg er rigtig glad for resultatet og overvejer da også, om jeg ikke skal have lavet en med Tøsebarnets Barnedåb også.

Hvad med jer, får i fremkaldt billeder eller ligger de bare på computeren?




Dette indlæg er sponsoreret.
Jeg har modtaget dette produkt for at teste og anmelde det.
Ord og meninger om produktet/firmaet er helt min egen.

6 kommentarer:

  1. Det er nemlig en ret fed måde at samle minderne på.
    Jeg lavede fotobøger efter vores bryllup. En kæmpe en til os selv og nogle mindre til vores forældre, som også blev rigtigt glade for den måde at mindes på.

    Overvejer fremover at lave en årsbog - januar er alligevel så kedelig en måned, så det vil jo være oplagt, at få samlet det forgangne år i bøger :)

    Brugte i øvrigt Bilkas fotoservice og den var jeg også ganske tilfreds med :)

    SvarSlet
  2. Åhhh du prikker til min dårlige samvittighed!
    Men hvor ser det godt ud. Jeg vil virkelig forsøge at tage mig sammen :).

    SvarSlet
  3. Ja her får vi også engang imellem fremkaldt billeder. Elsker de fotobøger. Pixum er smart fordi man kan sidde og lave bogen og så uploade til sidst. Det passer bedre til min tålmodighed :-) men har fået et gavekort til photobox så det skal prøves.

    SvarSlet
  4. Smart smart og atter smart! Ingen tvivl jeg skal have lavet sådan en bog. Tak for tippet :)

    /Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Det er så smart, og børnene elsker at kigge billederne igennem igen og igen. Jeg må tage mig sammen :)

    SvarSlet
  6. Nogen gange får jeg fremkaldt, men ved elgiganten fordi de ikke ikke har oprettelse gebyr, det går hurtigt og jeg kan få dem i deres butik og få dem sendt

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...