søndag den 26. maj 2013

Selvforkælelse ...

... yeeaaahhh :-)

Det er jo faktisk ikke så længe siden, jeg fortalte at jeg virkelig er dårligt til at forkæle mig selv. Dette forsøger jeg at ændre, i hvert fald med små skridt. Første skridt er taget og disse to skønheder kan streges fra ønskesedlen.




Der er nemlig landet de fantastiske perlekrukker fra Liebe :-)

Jeg har endnu ikke fundet en fysisk butik her i nærheden der sælger dem, og kunne heller ikke finde de ønskede farver på nettet, så jeg kontaktede Liebe, og efter et par mails frem og tilbage - så var de på vej. Fantastisk service og endnu mere fantastiske krukker.

Jeg har endnu ikke fundet den perfekte plads til dem, så ind til videre står de på det lille bord i stuen. Men elsker dem alligevel. Hvad med i andre der har nogle af dem - hvor har i dem stående og hvilket indhold?



2 kommentarer:

  1. Hvor de fine. Godt med noget selvforkælelse:-)

    SvarSlet
  2. Det var en rigtig god ide til list selvforkælelse. De står også meget højt på min ønskeliste! Suk!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...