fredag den 21. december 2012

Julekort 2012

Jeg lovede jo at vise årets Julekort.

 I år har jeg selv designet forsiden i modsætning til de tidligere år hvor jeg har valgt et færdigt design. Jeg synes det er blevet rigtig flot og kunne sagtens finde på at designe det selv igen næste år.

Inden i kortet er der også sat et billede - dog med plads til en lille personlig hilsen til modtagen :-)

Jeg syntes det var så synd at vi kun selv havde meget lidt glæde af Julekortene. Derfor har jeg i år hængt en snor over åbningen til køkkenet og hængt alle julekortene op. Så kan vi nemlig nyde dem alle hele December.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine og personlige;o)

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt kort du har lavet, jeg har også været igang ;O)

    http://mona-honnens.blogspot.dk/2012/12/julekort.html

    Mona

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...