torsdag den 10. maj 2012

Kreaklub ... vil du være med?

Ja vi har igen nogle ledige pladser i vores hyggelige kreaklub. Faktisk er der hele 4 pladser på højkant :-)

Vi er 8 kvinder der mødes den første mandag aften i hver måned til kreahygge og snak. Vi er i alle aldersgrupper, så alder har ingen betydning.

Det eneste krav der er, er at du bor max en halv times kørsel fra kolding.
Har du lyst til at være med så skriv en kommentar nedenunder med din mail.

Jeg er simpelthen så heldig - jeg har nemlig fundet rigeligt med nye medlemmer - Velkommen til.


Rigtig god dag

41 kommentarer:

  1. Det lyder bare super hyggeligt!!!
    Men øv bøv Toftlund ligger for langt væk fra Kolding :(

    SvarSlet
  2. Jeg vil jo stadig gerne være med.. hvis jeg nu kører liidt for stærkt mellem Horsens og Kolding mon jeg så kan gøre det på en halv time? ;-)

    Hav en skøøøn dag..

    SvarSlet
    Svar
    1. Du bliver altså nød til at flytte tættere på :-)

      Slet
  3. Dét lyder bare så hyggeligt!
    Men jeg bor desværre også for langt væk :(.

    Held og lykke med at finde fire hyggelige kreakvinder :).

    Maj

    SvarSlet
  4. Hvor er det en hyggelig ide.. Bor desværre også for langt væk ellers var jeg meget klar..
    Held og lykke med klubben..
    Kh Camilla
    Se min give away her
    http://celinas-verden.blogspot.com/2012/04/give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg kigger forbi.

      Slet
  5. Det var knagme en god ide!! Sådan en vil jeg lave i nærheden af Randers!!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg bestemt du skal gøre - det er så hyggeligt.

      Slet
  6. Hej!!
    Jeg vil super gerne være med. Synes det er en rigtig god ide at mødes og udveksle ideer og inspirere hinanden. Jeg laver mange forskellige krea ting og bor ca. 20 min. fra Kolding. Håber jeg må være med :)
    Vh Elene - elene@willadsen.nu

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sender dig lige en mail i morgen.

      Slet
  7. Det var da en god måde at være kreativ på.. Vel ingen af jer der er fra Fredericia? :p har ikke kørekort ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du gør mig helt i tvivl, men kan se længere nede at en anden tilbyder dig kørsel - måske det var en mulighed?

      Slet
  8. Det lyder som en rigtig dejlig ting, det vil jeg meget gerne være med til. Men bor i Århus så det er nok for langt væk. Men det kan være vi skal lave en Strikkestine :)
    MVH Dorthe

    SvarSlet
  9. Hmm.. Tæller Fredericia med? For så kunne Tanja og jeg måske følges? :) Jeg har nemlig kørekort - OG bil :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Fredericia er rigtig fint. Måske i lige kunne smide jeres mails, så vender jeg tilbage.

      Slet
    2. Fedt :) Men skal lige have noget på plads.. Hvad klok mødes i? Bare om det passer ind i forhold til børnene ;)

      nesrual@gmail.com

      Slet
    3. Vi mødes klokken halv otte - det går på tur hvem der holder det så vi kommer rundt til alle

      Slet
    4. Jamen jeg er frisk hvis Alice og/eller Karen Elisabeth også er.. For kommer ikke så langt ellers.

      (Vil dog være lyseslukker og sige jeg desværre ikke kan den første mandag i juni da vi er i sommerhus...)

      Slet
  10. alice@maetzke.dk

    Jeg har skrevet på Tanja's blog ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men altså - skal man være MØGHAMRENDE krea? ;) Jeg har en symaskine og kan sy - og hækle lidt :) Og ellers laver jeg mest smykker og syer korssting ;) Kan ikke helt hamle op med dine fantastiske evner fx ;) Men vil gerne lære - og hygge :)

      Slet
  11. Der er ingen krav til evnerne, men tak for at du synes om mine ting :-) Vil godt advare om at vi ikke præsterer det store - nok mest små ting mens vi er sammen, men det er jo op til en selv. Så smykker, korssting osv er rigtig fint :-)

    SvarSlet
  12. Suk - Aalborg er aaaaalt for langt væk..

    SvarSlet
  13. Øvse.. Der er også for langt fra Herning... Jeg ville ellers mægtig gerne være med i sådan en klub... Så hermed en opfordring hvis der er nogen fra Herning området der ser dette ( Håber det er ok, med en opfordring, her på din side :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt iorden - håber det lykkedes dig

      Slet
  14. Jeg tror også gerne jeg vil være med... bor i Fredericia, så der kan jo laves en kæmpe samkørsels-ordning ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. (Og har også både bil og kørekort)

      Slet
    2. Ja se det vil være smart ;)

      Slet
    3. Ja det kunne være rigtig smart hvis i kunne finde ud af noget :-)

      Slet
  15. Skod - kommer du med til kreadag næste gang i Fredericia igen?

    SvarSlet
  16. Hej Tina.. Det kunne være rigtig spændende at komme med i Jeres lille loge.. Hvad tid om aften mødes I?

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mail adr er tineroenberg@hotmail.com

      Slet
    2. vi mødes fra kl halv otte

      Slet
    3. Det lyder rigtig spændende vil gerne med i klubben hvis der er flere pladser tilbage :o)

      Slet
  17. Hmmm; det lyder da super hyggeligt... Jeg bor lige præcis i Kolding... Mangler i stadig nogle deltagere...?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror jeg har fundet dem alle - men vil du ikke lægge din mail for en sikkerhedsskyd. Jeg mistede nemlig lidt overblikket i går aftes og venter pt på at nogle vender tilbage med endeligt svar.
      Mvh Tina

      Slet
    2. Så skulle mailen gerne være sendt :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...