torsdag den 26. januar 2012

Plexiglas plader

Her hjemme er det som i det fleste andre hjem ... min mand brokker sig hver gang jeg beder ham om at lave et eller andet for mig, men han kommer stolt hjem når han er færdig, og det hele går over når han får lidt ros. Hvad sker der lige for det.

Nå men mandens seneste projekt var altså nogle plader i plexiglas ... søde rar snut kan jeg ikke lige be om ... ja og stolt kom han hjem med disse:


Super praktiske skæreplader, der er perfekte til at lave lapper efter. Jeg drømmer jo stadig om at jeg får lavet et tæppe til tøsebarnet - nu er det da blevet nemmere. Ideen har jeg set tidligere et eller andet sted i blogland (beklager at jeg ikke kan huske hvor).

Han har været så sød at lave dem i følgende størrelser: 12x12, 17x17, 22x22, 27x27, 32x32, 37x37 & 42x42. De skæve mål da sømrum er inkluderet.
Han er jo dejlig når han lige kan hjælpe lidt :-)

11 kommentarer:

  1. Dejligt med en hjælpsom mand.
    Sådan en har jeg heldigvis også :-)
    God aften ønskes til jer

    SvarSlet
  2. tror du så det hos mig :)

    http://belladotte.blogspot.com/2012/01/vil-du-vre-med.html

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det kan du faktisk godt have ret i - det er en super ide, så tusind tak.
      Mvh Tina

      Slet
  3. Ej hvor smart da :D Han er sq ikke tosset at have, sådan en handyman :D

    SvarSlet
    Svar
    1. nej - jeg tegner og fortæller og han bygger ... hver vores sider - men det fungerer super godt.
      Mvh Tina

      Slet
  4. Der er intet galt i at være godt gift :)
    ...så gør du vel til gengæld også så meget for ham(!)
    *smiler* men ja en super idé, jeg kører med mine pap-skabeloner :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde også bare pap stykker før, men synes det var lidt træls - og det kan blive nemmere :-)

      Slet
  5. Hej Tina.
    Tusind tak for igår, det var super hyggeligt at møde dig..
    Hvis du har lyst er der faktisk en kreadag allerede igen i februar, prøv at kigge her:
    http://laralil.blogspot.com/2012/01/krea-dag-i-arhus-for-alle-bloggere.html

    Jeg overvejer om jeg skal tage med, men det er da altid hyggeligere hvis der er nogen med man har mødt før:-)

    KH Berit

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skrevet på din blog - og håber bestemt at du også kommer så vi kan hygge igen.

      Slet
  6. hvor er det bare en super fed idé - håber jeg kan logge min halvdel tilæ at lave plader til mig også...:) jeg er også helt grøn af misundelse over dit fine hæklede tæppe - hvor er det bare nogle fantastiske farver. jeg drømmer også om at lave et - men jeg synes bare arbejdsprocessen virker uoverskuelig lang:) jeg fandt din blog gennem Sigurd og Mikkelline..så nu melder jeg mig sa lige på som fast læser!

    SvarSlet
  7. Velkommen til - altid en fornøjelse med nye. De hæklede firkanter bliver nok aldrig et tæppe, det er pudebetræk der skal videre til andre bloggere. Så jeg slipper med 40x40, det er lige til at overskue. Jeg tror aldrig et tæppe ville blive færdigt herhjemme.
    Mvh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...