tirsdag den 27. december 2011

Hvad du ønsker ...

... skal du få - i hvert fald hvis det står til min dejlige mand.

Under juletræet lå nemlig denne skønne lille sag:




Det var godt nok mig der fik den, men af en eller anden grund skal jeg kæmpe om at få lov til at have den bare en lille smule for mig selv. Tøsebarnet har nemlig også et godt øje til den. Der skal fodres heste, laves pustespil, prikkes bobler og meget meget mere.

Men hvor er det skønt at vi alle kan få gavn af den, og så må jeg jo give mig lidt (men kun lidt).

2 kommentarer:

  1. Sådan har jeg det også. Jeg har gennem arbejde fået 'en, og den har jeg også først rådighed over efter drengenes sengetid. Men hvor det skønt at kunne blogge nemt og bekvemt.
    Heldigvis har både jeg og min bedre halvdel også fået iPhone, så nu går det bedre med rådigheden.
    Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Ej hvor lækkert! Sikke en dejlig mand :)
    Håber at I har haft en go jul og kommer godt ind i det nye.
    kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...