søndag den 13. november 2011

Handmade Lys

I var jeg på tur med min mor og min søster, en tur vi tager hvert år her op til jul. Vi tager nemlig til Blåvand og laver lys til vores adventskranse og juledekorationer. Det er rigtig hyggeligt og vi bruger hele dagen på at lave lys, spise lækker frokost og evt lige stikke hovedet ind i et par enkelte butikker. Her kan i se hvad jeg havde med hjem i går og hvad der kommer i årets juledekorationer om en 10 dages tid.





Vi laver altid lysende godt tykke, de skal jo helst brænde rigtig længe (det gør de så faktisk også), så de passer altså ikke i en almindelig lysestage.

Der er altså noget helt specielt over de lys man selv har lavet - eller måske det bare er mig der er lidt småtosset. Men vi hygger os jo med det, og regnede ud at i år faktisk var tiende gang, vi var afsted.

Hvert år giver jeg også mig selv en lille forjulegave - lidt nyt nips skal man jo have ind i mellem. I år blev det disse 3 farverige lysestager jeg ikke kunne lade blive i butikken:

Har i andre også nogle helt specielle traditioner?

1 kommentar:

  1. Hej Tina
    Har flere gange forsøgt at sende dig en mail men får den retur hver gang.....derfor skriver jeg lige her.

    Er så ked af ikke at kunne deltage i kreaklubben i mandags men har været så hårdt ramt af sygdom - ÆV!

    Hvad har I aftalt om næste møde?

    Skriv gerne på:
    mettew@sol.dk

    Hilsner fra Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...