torsdag den 22. september 2011

Min lillesøster skal giftes

Ja overskriften siger jo det hele. Denne dejlige begivenhed finder sted om præcis en måned. Så stort Tillykke til min dejlige lillesøster og hendes kommende mand.



Billedet er fundet via Google.

Det er mig der har fået æren af at lave kjolen, og synes da bestemt det er vildt fedt, men er altså også bare en smugle under tidspres. Men ingen tvivl om at jeg nok skal nå det. Og den bliver fantastisk.

Nå men mens jeg nu knokler på livet løs med kjoler, kager og diverse andet til denne skønne dag, så kan du være med i min første give away der bliver skudt igang senere idag. Så kig forbi igen senere.

2 kommentarer:

  1. Fedt at jeg må få en plads på din fine blog:)
    jeg ville jeg ville jo blive gift, hvis jeg ikke havde dig, for hvem fanden skulle ellers sy min kjole og hjælper med kager og alt muligt andet:)Jeg elsker dig min kære søster

    Heidi

    SvarSlet
  2. Åh bryllup i sigte! Findes der noget bedre? Jeg glæder mig til at se den fine kjole som du får syet. Sikke en heldig søster du har. Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...