onsdag den 28. september 2011

Hækleetui

Lene du er både skøn, skønnere og skønnest. Tusind Tak for en fantastisk dag, med meget lækker porretærte - mums. Men efter lange og temmelig besværlige overvejelser lykkes det os faktisk at får lavet et super skønt hækleetui. Og jeg er total glad for det.


Elsker farverne og sammensætning og er så glad for målebåndet indeni, det er så meget mig. Der er ingen tvivl om at det kommer med på alle fremtidige hyggeaftner.

Stoffet er køb hos Modestoffer i Vejen, og kan også købes her på hjemmesiden.

Jeg håber helt sikker at vi lave sådan en hyggelig dag igen, nu ved jeg jo hvor hun bor.

6 kommentarer:

  1. Sidder og smågriner lidt for mig selv.. Tænkte nemlig at lige præcis det stof ville være lige dig! Og det blev bare super lækkert.
    Sådan et hækleetui ville være superlækkert at have!

    SvarSlet
  2. Jeg synes os selv stoffet er ret flot og har også kigget på det mange gange uden at vide hvad jeg skulle bruge det til - men det problem er så blevet løst nu.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  3. Wow, hvor blev det bare flot! Det kan jeg godt forstå du er glad for :-)

    SvarSlet
  4. Det er da bare blevet super godt :)

    SvarSlet
  5. Hold nu op hvor er det blevet flot!!! Er helt vild med alle detaljerne!!! Sikke i kan!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...