torsdag den 23. juni 2011

Ta Da

Det er med meget stor stolthed at jeg hermed erklærer at jeg nåede det. Hold da op, der måtte virkelig kæmpes ... men lykkedes det skulle det altså!!!


Jakken er færdig med knapper og pyntesyninger. Den kunne godt bruge en tur med strygejernet, men det  må lige vente til weekenden. Den er blevet rigtig lækker, men det var jo også meningen.



Der røg også lige to par bukser gennem symaskinen. Tøsebarnet er lykkelig og har stolt fortalt alle hun mødte idag, at dem havde mor syet. Det er fantastisk dejligt at hun er så glad for det jeg laver til hende. Der ligger mere stof på lager til både bukser og kjoler og det skal jeg nok få lavet. Målet var jo at jeg bare skulle igang og det er jeg!!! 
Det var virkelig god motivation at deltage i denne leg - det skulle lykkedes - jeg ville bare ikke lave et indlæg idag, hvor der stod at det ik var blevet lavet. Så tak for kampen.

Rigtig god Sankt Hans aften til jer alle her i Blogland.

1 kommentar:

  1. Hvor er du bare flittig - så flot at du både har fået jakken og hele to bukser færdige - det ser rigtig godt ud og hvor er din datter dog herlig med kommentarerne om at mor altså har syet bukserne :-)

    Tak for din deltagelse :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...