lørdag den 4. juni 2011

Farsdagsgave

I aften er vi inviteret til grilaften hos min far, i anledning af farsdag. Manden ønsker så ikke noget - kommer ikke som nogen overraskelse - så derfor fandt jeg på dette:


Et fotoalbum med billeder af hans barnebarn helt tilbage fra fødsel. Ideen er kommet løbende, da jeg ikke har været særlig god til at komme med billeder - min egen skyld - og ind i mellem bliver der stukket lidt til mig. Jeg opdagede at han kun havde ca 15 billeder fra 2,5 år og fik en smule dårlig samvittighed. Så dette måtte der gøres noget ved - her er så resultatet. Jeg håber han bliver rigtig glad for det, men det ved jeg jo om en lille time. Rigtig god lørdag til alle. Husk Farsdag i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...