lørdag den 1. december 2012

DIY - Snefnug

Nogle af jer spottede mine snefnug i et tidligere indlæg. Nu er der kommet snore i og de er blevet hængt op. Jeg har samlet dem alle til en uro/guilande, som nu pynter i det lange vindue ved siden af hoveddøren.




Hvis du også har lyst til at lave nogle snefnug, så har jeg lavet en skabelon som du kan hente lige her.

Derudover skal du bruge:
- karton i forskellige farver
- skærekniv/saks
- nål og tråd
- evt. lidt perler til at pynte med (Jeg har sat tre perler i bunden af min).

Tegn af efter skabelonen. Klip eller skær snefnugget ud. Sæt tråd i og hæng op. Så bliver det vist ikke nemmere :-)

Rigtig god fornøjelse

2 kommentarer:

  1. Det er da så genialt... Mit dovne hoved tænkte straks "mon man kan købe en udstanser i den størrelse" ;0) Jeg er en skovl til det med saks og karton... Men fedt ser det ud...
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Den er så fin, jeg må have den med til svigerfamiliens klippe-klistre-dag

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...