mandag den 30. april 2012

Projekt tøseværelse ...

Da weekenden startede så værelset sådan her ud, og hvor er jeg glad for at der er sket en hel del siden fredag.

Det færdige resultat må i lige vente på til i morgen, da jeg lige skal have taget nogle billeder, men lover at det er blevet godt.
Men som trøst får i da lige et par billeder fra starten.





Tøsebarnet har været med hele vejen og det har været fantastisk for hende, hun har været så stolt og tålmodig.

Helt ærligt så kom jeg faktisk i tvivl midt i det hele. Jeg fik tegnet op på vægen og begyndte at male. Da jeg så havde malet lidt over halvdelen, synes jeg faktisk det så skrækkeligt ud. Jeg overbevidste dog mig selv om at det blev bedre når det var færdigt - hvilket det også gjorde. Det viste sig nemlig at de sidste områder jeg malte var dem der gjorde hele udslaget. Men det må i jo se i morgen :-)

6 kommentarer:

  1. Hvor fedt - glæder mig til at se den færdige væg :-)

    Og total hygge at tøsepigen selv har været med hele vejen, det er der vist mange der ikke er så gode til - jeg har i hvert fald måttet overbevise manden min flere gange om at de kære små godt kan være med, og det viser sig jo hver gang at det kan de sagtens :-)

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Nej, hvor lækkert. Jeg tror det bliver SÅ flot. Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  3. Hvor er væggen bare blevet fed - spændt på at se det færdige værelse.

    SvarSlet
  4. Årh, elsker børneværelseprojekter - og det her tegner da til at blive et af de gode!! ;o)

    SvarSlet
  5. Hold da helt op hvor ser det bare fedt ud.
    Jeg ville elske at være lille pige og skulle bo der...
    Min indre bare er lidt misundelig...

    SvarSlet
  6. Gud hvor ser det godt ud -både væggen og bloggen (:
    Du har hermed en ny fast læser -måske har du lyst til at deltage i denne:
    http://hyggeligheder.blogspot.com/2012/04/give-away.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...