tirsdag den 10. april 2012

Påskeferien

... ja så forsvandt endnu en ferie.

Vi har været til en del arrangementer her i påsken (derfor stilheden på bloggen), to stks fødselsdage og en hyggelig påskefrokost.

Derudover har vi fået ryddet ud i alle gemmer - på loftet, i kælderen og i de to ekstra værelser vi har. Det er super dejligt med så meget plads, men på mystisk vis ender der altid en masse ting derinde. Så vi har fået sorteret og taget stilling til hvad der skulle gemmes og hvad der måtte lade livet.

Jeg fandt faktisk en hel flyttekasse fyldt med overlocktråd (5000 m) på loftet. Lidt af det beholder jeg selv, men resten forærer jeg væk her på bloggen hvis det har interesse.

Vi har købt et nyt camera - og der har da også været tid til at lege lidt med det.




Ud over alt det andet, så har jeg faktisk også nået at få færdig gjort en hel bunke halvfærdige projekter, men det kommer der mere om.

En sidste ting jeg fandt i gemmerne er et feriekort - jeg har sørme faktisk lige 7 dages ferie tilbage - hvem f..... glemmer et feriekort?

Hvad har i andre lavet i påsken?

3 kommentarer:

  1. Skønt at finde ferie...har heldigvis stadig lidt tilbage der skal holdes inden første maj.

    Her er påsken gået med istandsættelse af Mads' værelse og med at få gæster og være gæster ;o)

    SvarSlet
  2. Hvis jeg forstod dig rigtigt, ville du forære overlocktråd væk - jeg syr hjertepuder til OUH - som aflaster brystopererede kvinder. Det er ren godgørendehed. Jeg lægger min arbejdskraft til gratis, skal selv skaffe stof, tråd ol. får kun fyldet udleveret.
    Derfor vil jeg da blive meget glad for noget tråd.

    SvarSlet
  3. Jeg holdt så 3 ugers påskeferie. I dag er jeg startet igen.

    Ferien er gået med at være mormor til 2. Haven, mens det var godt vejr.

    Slappe af og glemme alt om arbejde;-)

    Have gæster.

    -Og jo det var hårdt i dag, men jeg glædede mig nu også til at komme på arbejde:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...