mandag den 23. april 2012

Blog veninder og økodag

Hvor er det super fedt med alle de skønne bekendtskaber man kan gøre sig gennem blogland. På en eller anden vis er det bare noget helt særligt. Det er oplevelser som den jeg havde igår, der motiverer mig til at fortsætte min blog på bedste vis.

Jeg var nemlig så heldig at jeg engang for faktisk snart længe siden mødte skønne Christina. Hun har fra start gjort et super indtryk og den dag idag ses vi jævnligt til en kop te og lidt hæklehygge.

For en uges tid siden ringer hun så og spørger om Cecilie og jeg ikke vil med hende og børnene til økodag. Øhh .... ØKO ... øhh ... noget med køer ??? Det krævede bare en anelse af Christinas overtalelses evner at få mig overtalt, men det lykkedes. Så lidt billedsperm fra en super hyggelig dag.








Hvis der er noget der virkelig ikke går i spænd, så er det mig og køer, og alt andet landbrugsrelateret :-) Men hvad pokker gør man ikke for de kære børn.

2 kommentarer:

  1. Hey var det ikke noget med "ingen grimme billeder" :-) tak for en god dag:-)

    SvarSlet
  2. Vi var også til øko-dag - det er altså hyggeligt, trods mudder, sjap og kokasser i en skøn forening ;0)
    Vi var lige ved at regne væk, men heldigvis kom solen frem få minutter i 12, så vi kunne se køerne danse i tørvejr...
    Vh Eline

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...