torsdag den 15. marts 2012

Håndarbejdsmesse ...

... i Middelfart i denne weekend - der går resten af denne uge for mit vedkommende. Opdager du først at der er messe nu, så kan du finde alle informationer her.

Jeg har tænkt mig at hygge på Garn Garagens Stand, men en masse dejlige kvinder, bla. Ellen Holm (hun laver så flotte strikkedesigns). Håber selvfølgelig også at der kommer en masse søde kunder forbi :-)

De sidste par uger er gået med en del forberedelse, bla er der lavet super lækre kits til et tørklæde i dobbeltstrik (det har været i Hendes Verden), se bare her:



Opskriften kan købes seperart hvis man ikke har den fra Hendes Verden.

Dobbeltstrik giver et super flot resultat - man skal bare lige vide hvordan man gør, for det er faktisk slet ikke så svært som man skulle tro - jeg lærte det på en god time.


Håber at i kigger forbi hvis i nu alligevel er i Middelfart i weekenden.

6 kommentarer:

  1. Spændende! Det ser rigtig lækkert ud, tørklædet :) God fornøjelse med messen.

    SvarSlet
  2. Skal afsted sammen med min mor. Glæder mig til at se en masse spændende sager!

    SvarSlet
  3. HELDIGE dig Tina!!!
    Jeg bliver da bare hjemme og "passer" børn, hus og have imens du kan slendre en tur og blive krea-inspireret *griner* Min mor skal afsted og nej da mig misundelig(!) BARE SÅ MEGET!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Slendre en tur - skal der være plads til, men skulle jo virkelig også gerne nå at sælge en masse. Så hyg du bare med familien mens vi andre knokler :-)

      Slet
  4. Rigtig god fornøjelse i Middelfart ...

    SvarSlet
  5. Vad mycket härligt och fint du har på din blogg"" Garnerna är ju helt underbara!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...