torsdag den 9. februar 2012

Hæklet hue til bedstefar

... ja det er altså rigtigt.

For lidt tid siden spurgte min far (tøsebarnets bedstefar) om jeg ikke kunne lave en hue til ham. Det eneste krav var at den skulle gå godt ned over ørerne :-)

Nu er det ikke fordi jeg synes huer er det mest spændende at lave, så hvis det skulle være skulle det være noget nyt. Resultatet kommer her:


Min far blev ikke fotograferet frivilligt, men nåede da lige et par enkelte billeder, mens han stod og drejede sig. Huen passede perfekt og gik heldigvis god ned over ørerne. Har ikke lige fået hørt ham om den er dejlig varm, men tager det som en selvfølge da jeg har lavet den i lækkert uld.

Opskriften er fra denne bog, har du den ikke, så er den en god investering.

Rigtig god Torsdag til alle der kigger forbi.





Jeg har sat manden igang endnu engang - jeg er nemlig ved at forberede en give away, så hold øje med bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...