onsdag den 14. september 2011

Shopping

I dag har den stået på den helt store shoppingtur, med min mor og lillesøster. Der skulle handles papirsforme og stof til tre kjoler til en temmelig stor begivenhed der finder sted i oktober - i skal nok høre nærmere.

Så kom jeg altså også lige til at tage dette med hjem:
Zpagetti garn i lækre pastelfarver - jeg glæder mig allerede til at komme i gang med at hækle i det, men det bliver desværre ikke i aften, da det er familiens bankoaften. Så kryds i lige fingre for at jeg vinder lidt, som kan dække bare en lille del af alle de penge jeg har spenderet idag.
Rigtig god aften.

3 kommentarer:

  1. Ej hvorfor kom du da jeg ikke var her ????

    SvarSlet
  2. Det er super lækkert det garn! Hvilken nål str vil du hækle med? og hvad skal du i gang med søde :)

    En shoppetur er sgu altid lækkert. Jeg hiver alle unger med på gågaden på lørdag, de 2 store skal have nye vinterjakker, så håber vi kan finde nogle jeg kan li´
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Jeg har fået en hæklenål med der passer til garnet, men ellers en hæklenål 9-12. Det skulle gerne blive til 2 stk hængekurve i entre´en til tørklæder, vinterhuer og hansker.
    Jeg bliver vel også nød til at købe en jakke til tøsebarnet, men kan ikke rigtig lide dem i år.
    Mvh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...