tirsdag den 20. september 2011

Efterårsbuket

I weekenden havde jeg besøg af min mor, hvilket altid er en fornøjelse. Da vi er ved at forberede middagsmaden sender jeg hende en tur i køkkenhaven efter purløg - det tager enormt langt tid. Og hvad kommer kvinden så ind med - BLOMSTER. "Jeg tager lige dem her med hjem" siger hun, jeg tror jeg får fremstammet et eller andet mens jeg står der undrende. Jeg har sgu da aldrig taget blomster med ind - hmm hvorfor mon? Tror det er helt fra min barndom hvor vi bestemt ikke måtte plukke havens blomster!

Hvis min mor kan tillade sig at plukke blomster i MIN have, så kan jeg vel også:

Har faktisk aldrig rigtig tænkt over, hvilke blomster jeg har i haven der også kunne pynte indenfor. Det må være et nyt mål til det kommende år - pluk flere blomster og er der ikke nok så plant nogle (mange) flere. Godt så, det prøver jeg.

1 kommentar:

  1. Åh. der findes intet bedre, end at hente blomster ind fra haven. Det slår købte blomster mange gange hos mig.

    Fine blomster du har i haven i øvrigt. Jeg er ret vild med de der mørkerøde blade.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...