lørdag den 2. juli 2011

Fuld fart fremad

Badeværelset er malet, takket være en veninde der var så sød at hjælpe mig lidt. Det har virkelig pyntet og rummet er blevet meget lysere. Jeg viser billeder af forbedringerne på badeværelset en af de næste par dage, jeg skal lige have det sidste nips på plads.

Udover badeværelset er der da også lige blevet lavet et par små ting, bl.a. disse små lamper:



Lamperne er til fyrfadslys og skal nok få et sted de kan stå og pynte. Jeg har egentlig haft dem stående i gemmerne i længere tid, men har bare ikke taget mig sammen til at få dem lavet. Nu kan de streges af listen, hvor meget andet venter. 

3 kommentarer:

  1. Total fede skærme - hvor får du det fra.....

    SvarSlet
  2. Skærmene er fra Creativ Company, jeg har fået dem gennem en tidligere arbejdsplads, hvor de blev brugt til julegaver.

    SvarSlet
  3. Baklager at jeg ikke lige tænkte klart ... Hele lampen, med skærm er fra ovenstående. Skærmen er en form for papir i hvid/gennemsigtig. Jeg har dekoreret dem med servietter fra gemmerne.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...