søndag den 3. juli 2011

Fornyelser

Weekenden har stået på masser af hygge med manden og tøsebarnet. Dog er der også blevet plads til lidt kreativt. Vi starter i den knap så kreative ende, hvor et frugtfad har fået nyt liv. Jeg er rigtig glad for dette fad og har selv købt det for omkring fire år siden. Det var oprindeligt hvidt, men efter flere års brug havde det mange grimme pletter, der ikke længere kunne fjernes. Jeg kunne ikke nænne at smide det ud, så noget andet skulle ske.


Billedet snyder helt vildt, men kan endnu engang ikke ens med kameraet. Fadet har fået en rigtig flot lilla farve og er ikke så mørk som billedet.


Jeg har også fået dekoreret en sættekasse som hænger på badeværelset, der opbevarer tøsebarnets creme, børster mm.



Det er min første sættekasse og er godt tilfreds med resultatet. Her er også et kig til badeværelset efter de sidste par dages malerarbejde. Nu vil jeg nyde det sidste af weekenden her på sofaen med et par strikkepinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...